سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید جعبه شیرینی

هرچه بسته بندی شیرینی در فروشگاه روشن تر باشد ، خرید جعبه شیرینی  احتمال اینکه مصرف کننده آن را انتخاب کند بیشتر است. اما بسته بندی مقوایی عمده فروشی شیرینی را از کجا بخریم؟ برای سفارش جعبه های مقوایی موج دار برای شیرینی توسط شرکت چاپو در سن پترزبورگ ارائه می شود. تجهیزات مدرن و بیش از5 سال تجربه ما را در زمینه ایجاد بسته بندی مقوایی پیشتاز کرده است.

تولید جعبه های مقوایی شیرینی را سفارش دهید

شرکت تولیدی چاپو  به شرکای خود پیشنهاد می دهد بسته بندی راه راه شیرینی یا بسته بندی شکلات مطابق با استانداردهای کیفیت خریداری کنند. تولید ما:

  • ساخته شده از مقوا راه راه ؛
  • دارای چاپ تمام رنگی با استفاده از آرم شرکت ؛
  • تحت انتخاب مشتری (لمینیت ، لمینیت ، منبت کاری و غیره) تحت پردازش پس از چاپ قرار می گیرد.
  • از نظر اندازه و انتخاب اشکال متفاوت است. ما بسته بندی مربع یا مستطیل کوچک ایجاد شده روی قالبهای استاندارد برش قالب را ارائه می دهیم. یا تمبرهایی برای بسته بندی در اندازه و شکل مورد نیاز درست خواهیم کرد.
  • جذاب و ابزاری اضافی برای تبلیغات تجاری منفعل است.

تولید کننده جعبه های مقوایی مارک دار برای شیرینی شما می توانید محاسبه هزینه اولیه را در وب سایت یا از طریق تلفن از مدیران سفارش دهید. تولید جعبه های مقوایی راه راه شکلات را با قیمت مناسب سفارش دهید. برای خرید جعبه شیرینی اینجا کلیک کنید.


شیرینی یا شکلات های دست ساز هدیه ای عالی برای هر مناسبتی است. برای خرید جعبه شیرینی  این شیرینی ها را می توان به خانواده و دوستان و همکاران ، دوستان ، آشنایان هدیه داد. و برای رسیدن به یک اثر واو از یک هدیه ، بسته بندی شیک و صحیح را فراموش نکنید.

در فروشگاه آنلاین ما تعداد زیادی جعبه و بونبنیر برای شیرینی و همچنین بسته بندی انواع بسته بندی شکلات وجود دارد .

جعبه های شکلات می توانند به هر شکلی باشند: مربع ، مستطیل ، گرد ... شما همچنین می توانید برای هر مناسبتی و هر سلیقه ای طرح بسته بندی را انتخاب کنید: از جعبه های تک رنگ لاکونیک سخت گرفته تا روشن و جشن ، از جعبه های کرافت سازگار با محیط زیست تا جعبه های پلاستیکی شفاف.

بسته به نوع شیرینی هایی که بسته بندی می کنید ، ما می توانیم جعبه هایی با تقسیم کننده خاص یا بدون آن را ارائه دهیم. هنگام بسته بندی شکلات های جعبه ای شکل ، جدا کننده یا به آن لژمنت نیز می گویند ، راحت است. با تشکر از او ، هر آب نبات در "خانه" خود خواهد بود ، نمی شکند و یا با دیگران نمی چسبد. خرید جعبه شیرینی  علاوه بر این ، چنین بسته بندی شیک و زیبا از نظر زیبایی به نظر می رسد. سهام قابل جابجایی است و اگر نیازی به آن ندارید ، فقط آن را از جعبه خارج کنید.

 جعبه های کوچک هدیه - گزینه بسیار خوبی برای بسته بندی هدایا است. می توانید در آنها شیرینی ، آب نبات چوبی ، گل ختمی و شیرینی های کوچک دیگر قرار دهید.

البته ، شما می توانید چاپ جعبه شیرینی و جعبه های شکلات را با دستان خود درست کنید ، اما این همیشه راحت نیست: ابتدا باید یک الگو پیدا کنید ، یک خالی درست کنید و آن را تزئین کنید. و اگر شما یک شیرینی پز حرفه ای هستید ، ساخت جعبه با دستان خود به سادگی یک گزینه نیست. بنابراین خرید بسته بندی های آماده اغلب آسان تر است.

 

در فروشگاه آنلاین چاپو همیشه انتخاب زیادی از بسته بندی شیرینی و شکلات وجود دارد. ما با خریداران خرده فروشی و عمده فروشی کار می کنیم. تحویل کالا در سراسر ایران توسط شرکت های حمل و نقل و پست ایران انجام می شود.